11:03
Творчі звіти вчителів.

«Будьте самі шукачами і дослідниками . Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших», - В.Сухомлинський.

            23 березня відбулась традиційна березнева педрада, під час якої вчителі, що атестуються, представляють свій педагогічний досвід перед колегами . Цього року свій творчий звіт представили вчителі Федака Н.П ,Бендак О.Й. Гасинець М.ФЯкубич О.П., Калинич Л.В, Гарновді С.Ю. Гасинець В.М. та педагог – організатор Гасинець Ж.З.  . Колеги ділилися досвідом роботи в організації та проведенні уроків з використанням інтерактивних форм та методів роботи, позаяк саме нестандартні форми роботи спонукають до творчості як учителя, так і учнів.

  

                                             

Найбільшою мотиваційною силою відзначаються ті форми навчання, які органічно відповідають віковим особливостям учнів. Оксана Петрівна вчитель початкових класів поділилася с колегами своїм досвідом роботи про «Використання елементів народознавства на уроках та в позакласній роботі як засобу виховання духовної культури дитини». Кожен предмет у початкових класах має невичерпні можливості для розширення знань за рахунок народознавчого матеріалу .

 Працюючи над своїм проблемним питанням  « Активізація  пізнавальної діяльності учнів на уроках біології «  вчитель біології Федака Наталія Петрівна зробила висновки, що в разі систематичного поєднання інтерактивних і традиційних технологій навчання біології, в учнів підвищується інтерес до біології, стимулюється навчальна активність, розвивається творче мислення, пам'ять, формуються здібності приймати розумні рішення в нестандартних ситуаціях.

 

                                    

«Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках географії і позаурочний час» - напрямок   фахової діяльності вчителя географії Бендак О.Й. Основні завдання ,які ставить перед собою О.Й. - поєднання процесів навчання, виховання і розвитку учнів із врахуванням їх індивідуальних особливостей;

                                    

Мета учителя хімії  Гасинець Марії Федорівни полягає  в «Розвитку логічного мислення

на уроках хімії». Проблема актуальна тому, що школа покликана готувати особистість,

яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати набуті знання і вміння для творчого розв'язання проблем, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї Батьківщини.

                                     

  Вчитель англійської мови Калинич Лідія Василівна презентувала вчителям свій досвід  роботи та проблемне питання над яким працює “ Розвиток комунікативних здібностей учнів шляхом роботи з текстом”. Працюючи над проблемою дотримується дидактичних принципів:

науковість, доступність, свідомість і активність дітей, міцні знання.

                                      

 Вчитель математики   Гасинець Василь Михайлович в своєму досвіді розкрив своє проблемне питання «Диференційоване навчання та індивідуальна робота з учнями на уроках математики.»

Актуальність обраної проблеми сприяє: активізації пізнавальної діяльності, вихованню активної творчої особистості формуванню  вміння висловлювати та перевіряти припущення; виховання навичок самостійного здобуття знань; творчо застосовувати знання в нових, змінних ситуаціях. Мета викликати інтерес учнів до змісту проблеми;

                                          

Також в цьому навчальному році Василь Михайлович атестується і як директор школи тому відповідно поділився с колективом також своїм досвідом роботи ,як і директор школи. Працюючи над проблемним питанням «Інноваційна діяльність директора школи»  - наголосив ,що він старається в свою управлінську діяльність вносити всі інноваційні технології ,які потребує освіта та іти в ногу з часом і не відставати.

                                          

 Метою  вчителя  фізики Гарновді  Світлани Юріївни є “Активізація пізнавальної діяльності учнів з використанням елементів інтерактивного навчання.» Активні методи навчання - це методи, які спонукають учнів до активної розумової і практичної діяльності у процесі оволодіння навчальним матеріалом. На уроках для успішного засвоєння учнями інформації  використовує нестандартні методи та різні ігрові ситуації.

                                        

Педагог – організатор Гасинець Жанна Зіновіївна працює над проблемним питанням   «Оновлення виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій у роботі з дитячим колективом». Відповідно до цього проблемного питання  був представлений досвід роботи  «Використання інноваційних технологій в роботі учнівського самоврядування»  - де були презентовані учнівські проекти.

Професійність учителів помітно зросла за міжатестаційний період, усі активно використовують ІКТ, створюючи власні презентації, відеоролики, навчаючи учнів працювати  в мультимедійному просторі.

Переглядів: 2276 | Додав: Калинич
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]