09:57
Адаптація учнів першого та п’ятого класів

       4 грудня практичним психологом Мартинчук Т. Л. спільно з вчителями школи та медичним працівником  проведено  психолого - медико - педагогічний консиліум "Особливості адаптаційного періоду учнів першого та  п’ятого класів до навчання у молодшій і середній шкільній ланці".

“Бути готовим до школи не означає вміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи означає бути готовим всьому цьому навчитися…”

У результаті з′ясовано, що у школі створено сприятливе середовище для адаптації дитини до систематичного шкільного навчання, що  забезпечило  їй подальший розвиток, успішне навчання та виховання.

Особливу увагу  вчителі  приділяли збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів, їх моральному та громадянському вихованню. Із цією метою було  організовано  активну співпрацю вчителів з батьками або особами, які їх замінюють, з медичним працівником загальноосвітнього навчального закладу, шкільним психологом, учителями-предметниками. Результатами такої співпраці було краще вивчення індивідуальних можливостей та стану здоров’я кожного першокласника; здійснення особистісно орієнтованого навчання та виховання; впровадження здоров’язберігаючих технологій навчально-виховного процесу; спільна підготовка і проведення батьківських зборів; бесіди з батьками на психолого-педагогічну тематику тощо.

У цьому навчальному році психологом школи Мартинчук Т.Л. здійснювалась програма психологічного супроводу першокласників та під час адаптаційного періоду до навчання, основним завдання якої була допомога учням у адаптації до школи, попередження та зниження тривожності, а  також допомога вчителеві у створенні для дітей умов розвитку пізнавальних можливостей та комунікативних здібностей. У систему супроводу адаптації першокласників входили консультації з учителем, зустрічі з батьками. Частина занять містила не лише діагностичні завдання, а й розвиваючі вправи.

Проведено такі дослідження:

дослідження рівня шкільної  адаптації першокласників ( автор методики

Н.Г. Лусканова);

рівень розвитку уваги та довільної поведінки першокласників. «Графічний диктант» (Д. Ельконіна),

рівень навчальної мотивації. Методика: «Визначення рівня навчальної мотивації ( Н.Г. Лусканова)».

<ФОТО ЗВІТ>

 

Переглядів: 369 | Додав: Калинич
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]