> <
Головна » 2018 » Грудень » 3 » Педагогічний консиліум по адаптації учнів 1-5-х класів

Педагогічний консиліум по адаптації учнів 1-5-х класів

                                                                                               Школа — це майстерня, де формується

думка підростаючого покоління,треба міцно

тримати її в руках, якщо не хочеш випустити

з рук майбутнє.

А. Барбюс

       Відповідно до річного плану у школі відбувся консиліум по подоланню труднощів періоду адаптації учнів 1 класу в умовах навчання в НУШ та 5 класу до навчання в основній школі. Це ефективна організаційна форма методичної роботи, яка допомагає педагогам враховувати рівень пізнавальної діяльності, з яким діти прийшли до 5 класу, психологічні особливості 10-11 річних школярів та маленьких першокласників. Проаналізувавши проблеми з яким учні стикаються в адаптаційний період, виробили шляхи їх подолання. Присутні вчителі-предметники, класоводи, завуч, директор школи висловили свої враження та спостереження від роботи з дітьми даної вікової категорії.

Консиліум пройшов у доброзичливій атмосфері. Учителі-класоводи початкової ланки у співпраці з нинішніми класними керівниками склали цілісні портрети своїх класів, які допоможуть учителям-предметникам знайти підхід до кожного учня 5-го класу. У виступах членів адміністрації звучав аналіз відвіданих уроків та позакласних заходів, рекомендації для подальшої роботи колективу над вищезазначеною проблемою та сформульовані шляхи її вирішення. Адже подоланню труднощів періоду адаптації учнів 1 -5- х класів до навчання може сприяти тільки цілеспрямована координація дій психолога, учителів, їхній професіоналізм та досвідченість. Пам’ятайте: «Якщо дитину підтримують, вона вчиться впевненості в собі». Після плідної праці педагогів протягом консиліуму були визначені оптимальні шляхи для подолання труднощів адаптації п’ятикласників. Спільним рішенням учасників консиліуму затверджені такі рекомендації щодо подальшого гармонійного розвитку учнів :

- проявляти доброзичливе ставлення, підтримку;

- реалізовувати демократичний стиль керівництва;

- намагатись, щоб заняття викликали в учня позитивні переживання через дуже сильно виражене емоційне ставлення до навчального предмету в цьому віці;

- орієнтувати дітей на вироблення об’єктивних критеріїв успішності і неуспішності, прагнення перевірити свої можливості і знаходити (за допомогою дорослих) шляхи подальшого їх розвитку і вдосконалення;

- допомогти учням з низьким соціальним статусом в класному колективі відчути себе потрібними і бажаними в класі;

- проводити відповідні класні години для покращення неформальних відносин між дітьми з використанням активних форм роботи;

- залучати до позакласної роботи, групових заходів, щоб вони більше спілкувалися;

- на позакласних заходах давати можливість проявити себе з кращої сторони.

На консиліумі відбувся обмін досвідом та вироблені спільні рекомендації, які дозволять першокласникам та п`ятикласникам пережити складний процес адаптації, пов`язаний з новими умовами навчання, вимогами вчителів, навчальним навантаженням, і головне, сприятиме збереженню здоров`я та емоційного благополуччя учнів.

<ФОТОЗВІТ>

Всього коментарів: 0
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі.
[ Registration | Login ]