> <
Головна » 2017 » Листопад » 30 » Педагогічний консиліум «Адаптація учнів 1 - 5 класів

Педагогічний консиліум «Адаптація учнів 1 - 5 класів

   Відповідно до річного плану роботи школи проведений - Педагогічний консиліум "Адаптація учнів 1 - 5 класів". Метою консиліуму було об’єднання зусиль усіх суб’єктів навчально-виховного процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку першокласників та п’ятикласників, координація спільних дій щодо успішного навчання, повноцінного розвитку учнів та подолання їх дезадаптації. Дирекцією закладу були відвідані уроки та виховні заходи, проведено співбесіди з учителями, класним керівником, класоводом, опитування п’ятикласників та першокласників та їх батьків, проаналізовано навчальні досягнення учнів в порівнянні з попередніми показниками, зокрема за 4 клас. З метою визначення рівня адаптації учнів 5 класу були проведені діагностичні контрольні роботи. При цьому було встановлено, що всі педагоги вживають певних заходів для ефективної адаптації п’ятикласників до навчання у основній школі.   

     Учителі враховують індивідуальні особливості учнів, їх швидку втомлюваність, потребу хоча б в епізодичному заохочуванні, використанні ігрових моментів. На всіх уроках спостерігається сприятлива атмосфера, доброзичливе ставлення поєднується з вимогливістю вчителів до учнів. Класовод 1 класу Мордяк Г.В., також ділилася етапами своєї роботи, щодо адаптаційного періоду 1 класу. Кожен учитель – предметник висловив свою думку, а потім тривало обговорення, під час якого визначалися нові проблеми перехідного періоду. Основні з них викликані тим, що умови навчання в середній школі висувають більш високі вимоги до інтелектуального й особистісного розвитку дитини, рівня знань. Завершенням роботи консиліуму було вироблення спільних рекомендацій п’ятикласникам, першокласникам, батькам, класному керівнику, класоводу та вчителям – предметникам :

  - враховувати в навчально - виховному процесі вікові психофізіологічні особливості учнів;

      - проявляти доброзичливе ставлення, підтримку;

      - реалізовувати демократичний стиль керівництва;

    - не висувати на початку року великих вимог до дітей, пам’ятати різницю між п’ятикласниками та іншими учнями середньої школи;

     - намагатись, щоб заняття викликали в учня позитивні переживання через дуже сильно виражене емоційне ставлення до навчального предмету в цьому віці;

  - орієнтувати дітей на вироблення об’єктивних критеріїв успішності і неуспішності, прагнення перевірити свої можливості і знаходити (за допомогою дорослих) шляхи подальшого їх розвитку і вдосконалення;

      - допомогти учням з низьким соціальним статусом в класному колективі відчути себе потрібними і бажаними в класі;

     - проводити відповідні класні години для покращення неформальних відносин між дітьми з використанням активних форм роботи;

   - залучати до позакласної роботи, групових заходів, щоб вони більше спілкувалися.

<ФОТОЗВІТ>

Всього коментарів: 0
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі.
[ Registration | Login ]