> <
Головна » 2012 » Грудень » 21 » Відкриті уроки в школі

Відкриті уроки в школі

Переглядів: 614 | Додано користувачем: Гість | Дата публікації: 29 Серпень 2014
Коментарів: 0

Найважливіше завдання школи – розкрити творчі здібності, обдарування, таланти своїх вихованців.

В.Сухомлинський



Тиждень відкритих уроків «Запрошую на урок» - 2012

З 17.12.2012 р. по 24.12.2012 р. в нашій школі  проходив тиждень відкритих уроків «Запрошую на урок».
Відкриті уроки давали вчителі, які виявили бажання поділитись досвідом роботи, які атестуються.

  Вчителі, які давали відкриті уроки:Мордяк Г.В.,Якубич О.П., Русин Т.М.,Пилипів І.В.,Кокоша Н.І.,Вакерич А.М.,Сулима Г.Ю.,Гарновді С.Ю.

 Завдання, які стоять перед кожним учителем:


- якісна підготовка молодого покоління до життя;
- розробка і впровадження особистісно-орієнтованих технологій навчання, які враховують особливості навчальної діяльності, її зміст і структуру, здібності і нахили учнів;
- розвиток інтелектуальних особливостей школярів;
- формування позитивних якостей особистості: навчити учнів самостійно мислити, самостійно ефективно вчитися, результативно діяти.   
   Педагоги серйозно віднеслись до поставленого завдання. Усі уроки були проведені на високому методичному, науковому рівні. 
 Учителі добре знають програми, використовують спеціальну літературу для розширення інформативності і зацікавленості навчальним матеріалом учнів, володіють знаннями вікової психології і вміло використовують у своїй роботі. Під час проведення відкритих уроків учителі широко впроваджують інтерактивні технології, проблемно-пошукові методи навчання, дослідницьку роботу. Типи та структури уроків учителями відпрацьовані, їх методична та наукова організація праці – висока, оптимальна, а отже, і ефективна. 

Урок української мови у 9 класі учитель Сулима Г.Ю .Тема:Узагальнення і систематизація знань з теми: Складнопідрядні та складносурядні речення.

підготувала і провела на сучасному рівні. Зміст та обсяг навчального матеріалу відповідав темі, меті, завданням уроку, вимогам програми. Набуті раніше учнями знання використовуються для здійснення цілеспрямованого сприйняття ними нової інформації.
Учні підготували ряд презентацій . 
Своєчасно учитель підвела підсумок уроку, виставила оцінки, задала учням домашнє завдання.

Урок з курсу "Я і Україна" у 2 класі учитель Якубич О.П.
Тема уроку "Зима щедра святами".

   Урок проведений методично правильно. Учитель використала різноманітні форми та методи роботи. Діти з цікавістю та активністю працювали . 
 Емоційного та естетичного забарвлення уроку надала музика. 
Учитель уміє володіти класом, має прекрасні взаємовідносини з учнями, враховує індивідуальні особливості кожного учня. 

Урок з природознавства в 6 класі. Учитель Вакерич А.М.
Тема уроку «Поле.Рослини та тварини поля.Сад.Догляд за садом.»
  
Урок було проведено на сучасному рівні з використанням мультимедійних засобів, презентації . 
Урок розпочався з психологічного визначення настрою.  
Для перевірки узагальнення була проведена гра "Вірю  - не - вірю",завдання "Виправ помилки","Третє зайве".
   Урок проведений методично правильно. Учитель використала різноманітні форми та методи роботи. Діти з цікавістю та активністю працювали . 

Урок світової літератури в 6 класі. Учитель Кокоша Н.І.
Тема уроку «Різдв'яна пісня у прозі».
 
Учитель уміло керує пошуково-пізнавальною діяльністю школярів. Проводить велику словникову роботу, здійснює міжпредметні зв’язки. 
На уроці продуктивно використано дошку, ілюстрації учнів, презентації. 
Учитель поступово вводить учнів у світ теорії літератури, знайомить учнів з літературними термінами. 
Наталія Іванівна. уміє володіти класом, організовувати роботу, підвищувати інтерес, активність, увагу учнів. 
 Виховує патріотизм, національну свідомість учнів. 

Урок читання у 4 класі .Учитель Мордяк Г.В. Тема уроку «Л.Компанієць"Зимовий вечір"»

Структура уроку відзначається чіткістю, логічністю, вмілим виділенням головного, істотного. Використання ефективних методів і прийомів роботи, цікавого дидактичного матеріалу, технічних засобів навчання, яскравої наочності сприяє формуванню у дітей глибоких і міцних знань .

Урок  - вікторина у 1 класі. Учитель Русин Т.М.
На уроці  вчителька  використовувала різні методи та форми роботи. Досить цікаво була проведена вікторина "Відгадай казочку", яка дала змогу повторити прочитані учнями казочки. 
Велика заслуга учителя в тому, що під час виконання завдань учні чітко та вміло відповідали.. 
Ефективно використаний підручник. Учні з цікавістю та активністю працювали разом, індивідуально, в групах. Емоційного забарвлення уроку надала музична фізкультхвилинка. 

Показовий урок з християнської етики у 2 класі.Учитель Пилипів І.В.

Урок християнської етики - результат  і синтез тривалих роздумів учителя, роботи з літературою, консультування з фахівцями, використання досвіду і співпраці з учнями.

 Кожний урок християнської етики неповторний, тому говорити про жорстку регламентацію уроку не доводиться. 

Урок фізики у 9 класі Учитель Гарновді С.Ю.
Учитель уміло організувала навчальну роботу на уроці. У цікавій, доступній формі пройшов урок. При цьому продуктивно було використано дошку, ілюстрації, підготовану вчителем презентацію. 
Протягом уроку учні застосовували раніше набуті знання для здійснення ціленаправленого сприйняття нової інформації.

Фотозвіт



Всього коментарів: 0
Ім’я *:
Email:
Код з картинки *: